2010-04-25
14:24:47

hmmm... hej

det är så att jag inte har bloggat för att jag som sagt har ett liv!
Men iallafall... I fredags så drog jag till Nix och Sagas teater och träffade Louise, Sofia och Casper där :)
Teatern var iallafall suuuuuuperbra!! Efter drog jag hem till Nix och så åt vi lite glass och kollade fiiilm :)
Igår så kom Minna hit och vi vaar ute med Tops och fotade lite hehe... men håll utkik på hennes blogg efter bilder!! >MINNAS BLOGG< och idag har jag målat Minnas naglar och sminkat henne!! Hon lägger upp bilder sen men jag kan visa ungefääär hur dom  ser ut^^ och sen sminkade jag henne såklat oxå!

ungefär såhär... men dom jag gjorde var finare såklart och mer arbete på!do på bilden ser väldigt basic ut om jag får säga det själv...



Puuuuss

Sara Kommentera här..(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback