2010-04-08
21:42:32

Rubrik..?

jag gick på en liten promenad med hunden och drog mig senare in till stora staden^^.
Jag köpte en latte på Espressohouse och satte mej på tunnelbanan.. Men sen visade det sej att tunnelbanan bara gick till Stadion för ann någon hade hoppat framför tåget i slussen.. :( tragiskt.. Så jag fick ta och vandra från Stadion till hötorget, där jag köpte lite hordgubbar! Underbartgott! Efter det gick jag en litenbit till till t-centalen och träffade syster..
jag mamma och pappa åkte sen till kungsholmen och år sushi på Sushi House
adress Scheelegatan 15, 11228 Stockholm
Supergott! Alla måste testa!
Sushi House
Fanns ingen störrebild...
Jag har kommit på en sak... Stockholmare är väldigt egoistiska.... När jag väntade på ersättningsbussen så stod alla och trändes för att komma längstfram.. -.- och sen när bussen kom så SPRANG alla fram och packade sej in i bussen utan att tänka påa tt det fanns fok som hade stått där och väntat längre än dom.. ahh..
var bara tvungen att avreagera mej...


Sara Kommentera här..(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback