2010-04-11
15:28:02

SOL! :D

idaag är det soligt utee! WIIHHIIIE ! :D haha de va ett tag sen ja blogga kom ja på , men har nt haft tid så nuu när ja har de passar jag på. som sagt så slagga henny här i onsdags sen på morgonen blev vi väckta av buster.. aja sen kom jossan å henny va tvungen att åka hem, så jossan å ja flumma haha sen var de träning så jossan och jag åkte t enebyberg för henny hade sagt att träningen var där.. så va den i vallentuna så jag och jossan kom typ lite sen och ja missa mitt spelar samtal ... tack henny!-.- aja så vi hade lite rörelse grejer på fysen. sen åkte ja hem. på fredan åkte ja t enebyberg och kolla på stålbucklis träning med nadja, haha vi gjorde snyggaste skottrampen! :D haha sen följde amanda me mej hem å vi typ drev lite me nåra.. och jag måste bara säga att magda du är världens lätt lurade! haha. vi somna ganska sent (tror jag?) sen va vi tvungna å gå upp tidigt för ja skulle t frissan i väsby. Aså ja visste nt att de hände så mycket där? först när amanda och jag gick t siba för å köpa pekpinne t mobilen så kom 2 poliser in å grep nån där, sen förföljde typ en polisbil oss x) sen en ambulans!:o fett mycke juu! haha sen när ja va klar där åkte vi t träningen och vi spelade fotboll mot björn och stefan haha och dom förlora å fick straff! haha ahah.nnikas video kommer vel på fb snaart ;) efter träningen åkte ja t akalla för min kusin johan fyllde 25 :) sen drog ja hem å så ville amanda å ronja träffas så vi va ute typ hela kvällen :) haha nu såg ja att inägget blev lite långt.. haha aja ska nog sluta skriva nu!

// matilda ♥

Allmänt Kommentera här..(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback