2010-04-18
20:37:58

Nu är det såhär...

.... att jag har ett liv! Så jag har inte skrivit något på bloggen på stööört lång tid!
Igår så var jag Nix, Saga och Casper hemma hos Saga och såg på house of wax och REC

Casper ville se den för att Paris Hilton dör i den och vi andra hade inte sett den..

men jag tycker inte att nån var så läskig faktiskt.. när det blev läskigt vare bara att gömma sej hos C, hahah. Vilken tönt jag är.. Och jag gjorde Saga döv btw.. mitt under filmen skulle ja viska något till henne och så blev jag rädd så att jag skrek till HÖGT... Hehe..

Idag så har jag iallafall varit ute och hoppat med Tossen, han är nyklippt och suuuuupeer söt!

En bild på Älskade hunden när han INTE var klippt.
Fotograf Minna

Imorgon har jag (och Ida, Hanna och Matilda) Studiedag! wiiihooo! Jag och Tilla drar nog oss mot Täby centrum under dagen!
Hare braa puuus


Sara Kommentera här..(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback