2010-04-08
13:21:20

I'm alive!

Hej bloggen!
Jag lever! Under dom här dagarna som jag inte har bloggat har jag haft jättekul och bloggen har lixom inte kommit iförsta hand..
Men iallafall.. I söndags så åkte jag till Vallentuna och träffade Felicia :) sen drog vi hem till hennes kille där det var lite folk och.. jaa... vi åkte sen hem nångång vid 12 kanske och såg på film och käkade godis :) Sen på tisdan så åkte jag in till stan och träffade min syster-yster Isa och hämtade våran lill-kusin Franka på dagis. SJUKT SÖT UNGE! Vi gick till lekparken och sen gick vi för bi 7eleven och köpte lite glass och godis.. (franka är 2..)
 Hehe.. När vi kom hem till lägenheten satte vi oss och tittade på topmodel och sen pippi tills vår moster/frankas mamma kom hem med sushi :D
Nu ska jag snart dra in till stan och säga hejdå till min syster som åker till kittelfjäll ikväll och kommer hem på söndag.. sen ska jag, mami och papi gå och äta.... ja vad kan det bli? Sushi ofc!



Syster-yster


Jag och syster-yster i spanien i höstas :)
hade ingen bild på franka..




Allmänt Kommentera här..(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback