2010-04-20
10:39:40

sjuk :/

idag har ja vart hemma .. är sjuk.. de är de tråkigaste som finns! men då hinner man ju skirva lite häär :)
i helgen har ja nt gjort så mycket kollat på stålbucklan å vi kom 2:a, avgjordes på straffar :/..och jag säger bara en sak, amanda du är buuse ;) haha igår va sara å ja och köpte present till ida, det var lite kul me han i kassan hah hoppas hon gillar de hon får iaf, tror ja hon kmr göra ;) sen drog vi t näsbyparks centrum sen t ungdomsmottagningen sen va ja tvungen att dra fö ja skulle på träning och såklart börja det rengna -.- haha. juste jag måste tvätta mina vita skor oxå dom är helt gråa efter fotbollen igår glömde joggingskor.. :( men träningen va vel helt okej.. nu ska jag fortsätta lyssna på låten sara ladda upp! så jävla braa! :D

/ matilda ♥

Matilda Kommentera här..(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback