2010-04-06
21:37:30

trött på bilen..

idag har jag åkt bil i typ 7 timmar! åkte hem från min mormor me mina kusiner å familjen. när vi kom hem gjorde vi nt så mycke.. päronen dampa å ja fick nt gå på träningen ??.. shit.. aja ja gick en prommis me lina och släppte allt, tack lina :) 

Juste! jag måste bara säga tre lite ruuliga grejjeer x)
1. danne och viktor åkte skidor efter skotern, skidorna va typ lika stora som foten haha ramla typ tusen ggr.
2. sara berätta nyss att hennes mama låg i bakluckan hahahahahahah!
  knas x)
3. lina har fixa spotify :D
 
och sen t de dåliga..
1. bajen förlorade hanbollen me 3 fucking mål -.-! kussen va inne ett tag såg ja :P

haha jaja nu ska ja lyssna vidare åp alla braau låtar :)

ciao ♥

Allmänt Kommentera här..(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback