2010-04-04
16:29:22

hem längtan..

hejj alla !under påsken har jag varit hos min mormor i norrland är där fortfarande haha, kom hit i torsdags och jag börjar redan längta hem.. de finns typ inget å göra..  saknar alla där hemma. vi åker hem på tisdag och jag hoppas att tiden inte går allt för långsamt :) idag har vi åkt skoter haha och de gick vel bra.. viktor å danne åkte skidor efter och ramla ett antal gånger! men men de funka iaf, sen har vi kolla svensson svensson och jag måste bara säga att gustav svensson är skönaste brevbärarn jag vet! haha jaja nu ska jag nog gå in och kolla lite mer tv -.- hare gött!


danne,anton och viktor i sommras

/   matilda

Allmänt Kommentera här..(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback