2010-04-03
22:12:08

TJOCKISPÅSK!

Jag har ont i magen... Hehe..
GLAD PÅSK förresten!... Nu ska vi se v
ad jag har fått i mina påskägg...
Från min mormor, min låtsas morfar och Tilda fick jag en bok och pengar, Från min lilla kusin Franka fick jag "lyckoPiller" och en "sjal", av min låtsas morbror, hans tjej och min låstas moster fick jag biocheck och GODIS :D
Av mamma och pappa fick jag Ipodskal, klocka, navelsmycken och godis och sen av min älskade SysterYster så fick jag en söt ring :) Fotar nog imorgon.
Men iallafall så har vi tittat på New Moon och käkat godis :)
Känner att jag har extremt tråkigt nu haha.. Imorgon ska jag träffa bästavän<3
puss så länge


Sara Kommentera här..(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback