2010-03-21
01:33:49

01.39

hejj allihopa! bara så ni vet är jag skit trööttt.. vi körde final idag å ett tag trodde jag ja skulle spy, så jävla jobbigt! å jag måste säga att vi har världens bästa målvakt haha lilla rasmussen :) men tyvärr förlora vi .. men vi va bäst och dom vann haha jaja efter finalen vänta limmon, så vi åkte hem å vi typ låg på golvet och lyssna på hög musiik, en mysig dag med laget :P när vi kom t vallentuna parkering va alla päron där och typ fota haha aja, sen åkte magda ja å camilla hem t camilla och käka kolla matcherna. jag kom hem för typ en timma sen å ja kmr somna vilken sekund som helst..


 ha en trevlig natt..

/  matiilda ♥


Matilda Kommentera här..(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback