2010-03-23
15:32:36

har ont i huvet, för jag kunde inte sova... Tänkte på dej.. Tänkte på allt vi har avrit med om tänkte på att du togsifrån mig.. allt gick så snabbt och sen var du bara borta.. Och kvar blev jag, själv. utan dig. jag saknar dig och vill vakna nu, vill inte att det ska vara sant... Jag saknar dig så otroligt mycket och vill inte förstå, vill inte inse att du är borta.. Ingenting kommer någonsin att bli som förut utan dig... Orden räcker inte till för att beskriva..
En text räcker inte till för att beskriva hur mycket jag älskar dig, hur mycket jag saknar dig.. En tår föll just ner på mitt tangentord. Den tåren föll för dig..   



Sara Kommentera här..(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback