2010-03-26
21:52:46

braa daag :D

idaag har vart en brabrabraa daag!! :D för det första fick jag VG på labben i no :D ... men sen fick ja ig på de skriftliga.. men men vg första gången i no WIHIIEE! haha sen måste jag bara säga att ida är äcklig.. ja ska nog sluta äta lunch me henne.. aja lite trevligare efter lunchen iaf vi hade prov vi skulle skiva ett dilemma, ja skrev om typ lars vilks han som gjorde muhammed t rondellhund och ja skrev 2,5 sidor! haha stolt :D nu har jag nyss kommit hem från en ruuulig träning, vi körde match å ja tackla  henne in i sargen hahahahah! hon fick lite ont typ.. hahah förlåt jossan men de såg så jävla kul ut x) nu ska jag nog vara lite social :)



kraamar matilda ♥

Allmänt Kommentera här..(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback