2010-03-20
12:36:44

Det är såhär...

... Att jag vaknade för ett tag sen och kilade ner till köket och åt lite frukost... Nyttig som jag är så blev det lite glass.. He..he... Ben and Jerry's såklart! Vi hade lite i frysen och jag ver enoooormt sugen! New york bllev det i alla fall.. :D Hmmm... Jo idag har jag ju min favoritlödrag -.-'

På denna lördag ska lilla Sara ägna sej åt följande....
♥Städa...
♥Plugga...
♥Flytta ner skaer till mitt "nya" / riktiga  rum (Y)
♥komma utomhus och gå ut med Tossen (tToldo) :)
Tja... det är  typ det jag måste göra.. jaja...
Nu saka ja typ dusha och sen ska jag prata lite i telefon :) intressant va? :)

Allmänt Kommentera här..(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback