2010-03-19
22:46:59

final imorn!

jag är as taggad vi ska köra final med b-tjejerna imorn!! och vet ni?? vi ska åka limmo dit! hahaha lite miffat men de ska vi iaf :) så här har min dag sett ut:
 -skola..
 -sara följde me mej hem å hälsa på buster
 -träning
 - jossan kom hit å vi typ käka kolla tv prata lite
 - prommis me finaste syster linis

..dagens två bästa!
¤ Sara springer å gömmer sej bakom en sten mur. jag: sara, vad gör du?? sara: sch! jag gömmer mej för dej!
¤ På lunchen tängte sara å ja gå hem t mej å när vi kommit typ halvvägs så kom vi på att ja glömt nyckeln.. men vi fortsatte gå och när vi kom fram va de ingen hemma så vi gick in i lekstugan sen gick vi tbx .. 
haha allt blev fail och kallt.. men men kul va de iaf ;) 

men nu ska ja gå å möta lina vid bussen :)
 
 
från finalen 08 så söt jossan !

 bye  ♥


Matilda Kommentera här..(1)

Kommentarer
Postat av: josefin

matilda, vet du vad? Jag hatar dig -.-

2010-03-21 @ 16:11:07
URL: http://emmaochjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback