2010-03-26
19:35:59

I mitt huvud...

Jag kom att tänka på vad som häder när man dör... Själv är jag rädd för döden, rädd för det ökända.. Blir allting bara svart och sen händer ingenting, jag tycker att det verkar jättekonstigt.. Föds man på nytt eller vad händer?
jag brukar gå och fundera på döden ibland.. För alla ska vi ju dö någongång.. Det låter jättehemskt men det är ju sant...  Jag hatar döden, att aldrig mer få träffa en person man älskar, att aldrig få krama den igen, det är samma sak med djur, att aldrig få hålla i det all aldrig få vara med det igen, fast om det nu finns en "himmel" så sitter nog dom och tittar ner på poss därifrån, sitter och skrattar åt allt vi gör och jag tror inte att dom vill att vi ska vara ledsna, jag tror att dom vill att vi ska må bra och fortsätta på vårat liv och inte sluta det, för vi har så mycket kvar av livet. Klart att man alltid ska ha dom i tankarna, men försök att leva så normalt det går, du vet inte om det är din sista dag imorgon, lev live som att det vore din sista dag!




Allmänt Kommentera här..(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback