2010-03-22
21:14:35

Nu blir det HOLLYWOODFRUAR!

Nu ska jag se på Svenska Hollywoodfruar!


Maria Montazami, jag gillar henne.. hon är härlig "lagom" korkad och lever i sin
lilla egna värld! 

Lena Jolton, hon är ju "ny" så jag vet inte så mycket om henne
 men hon verkar härlig och ÄLSKAR leopardmönster precis
som hennes kopis Päivi.


Päivi Hacker, jag vet inte heller så mycket om henne eftersom hon är
"ny".. Men hon och Lena verkar tro att dom fortfarande är 20!
Härligt!
  

Suzanne Saperstein, hon verkar mest "normal" av alla förutom att hon har typ 1000000000 miljoner dollar... Hahah, kanske inte så myckeet men hon är ju jätterik men verkar ha båda fötterna på jorden... Och sen har hon ett JÄTTEFINT (och suuuuperstort) hus :)

 

Sara Kommentera här..(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback