2010-03-21
11:40:04

Rubrik

Det blev inget mer inägg igår.. Men iallafall så fixade jag iordning hela min nya garderob :D JAG ÄLSKAR DEN kännde mej som Carrie i Sex And The City haha, det första jag gjorde var att sätta in ett par skor! men nu är snart allt inne i gardeeroben bara lite tröjor kvar. När jag vaknade för ett tag sen drog jag upp rullgardinen, men den åkte ner lika fort som den åkte upp... Det snöar... Jag är riktigt trött på snön nu och tycker att det ska bli sommar fort som tusan! men snart är det iallafall påsk och då ska läkten ( eller min moster och hennes sambo och barn, min mormor och låtsas morfar Magnus och alla Magnus barn och barnbarn).

Sara Kommentera här..(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback