2010-03-26
17:41:25

Svar på frågestunden

hade nästan glömt bört frågestunden!
Här kommer iallafall svaren!

Varför började ni .. fyra va? ... blogga?
Haha, det var för att det händer en del sjuka saker som vi ville skriva om.. har inte skrivit om det än..  men det kommer ejag lovar! Håll utkik!

varför heter bloggen det den gör?
För det blir en speciell plats när man gör en blogg om oss 4, det finns inga andra 4 som har sån humor som vi!

Vems idé var det att starta bloggen?
Jag tror nog att det var min och Tillas

Vem av er är äldst?
Ida

Vem av er är yngst?
Hanna

Hur länge har ni kännt varandra?
Hmm.. 1 och ett halvt år, eller så länge har vi vetat om varandra.. det var nog efter sommarn som vi blev som vi är nu :)
men jag och Tilla har kännt varann i 2 ochett halv år och ida och hanna tror jag  har kännt varann i 4 eller 6 år

Hur känner ni varandra?
Jag och Tilla går i samma klass och Ida och Hanna går i vår parallellklass :)

Gillar du att blogga?
Ja, det är kul om man är på humör :)

Cola ellet fanta?
Båda

Hur många läsare har du på din blogg?
det är runt 40 st, det är olika'

vrf började du blogga?
Som jag skrev tidigare vi ville ha någonstans att skriva ner allt

vad är de bästa och de sämsta med att ha en blogg?
Det bästa är ju såklart alla kommentarer och attd et är kul!
Det sämsta är väl att man inte alltid är på humör och att man känner att man "måste" ibland!

dricker/röker du?
det är klart att ibland gör jag ju det

Är du oskuld?
yees

Hur lång är du?
1.70

Vem är din bästavän?
Felicia Bäckman

Vilken skola går du i?
Bergtorpsskolan i täby


Allmänt Kommentera här..(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback